poniedziałek, 21 września 2015

Dzień dobry LBA!

Witajcie moi mili!
Dziękuję drogim, kochanym, najzdolniejszym, najpiękniejszym i jedynym założycielkom bloga
-->  http://czytamwiecjestemcaxianelim.blogspot.com/
LBA nie jest dla mnie czymś nowym i wydaję mi się, że każdy wie o co chodzi.  Jeśli jednak ktoś ma wątpliwości (uwaga - źródło z wszechwiedzącego internetu):
,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 
Dziękujemy, drogi internecie.
Ci którzy mnie znają stwierdzą, że jakoś specjalnie nie szaleję za LBA, bardzo rzadko (granicząc z "wcale") nie promowałam swoich blogów, czytam może z dwa blogi, co raczej wynika z braku czasu, jednak dziękuję  za nominację. To miła forma uznania. ;)
A zatem - pytania:

1. Co sądzisz o naszym blogu, czy ma szansę się wybić?
Sprytnie, wymuszona mini recenzja. :P Moim zdaniem blog jest jeszcze w okresach narodzin. A z resztą wiele zależy od Was, w którą stronę pójdziecie, jak będziecie pisać, jaki będziecie miały stosunek do czytelników. To ostatnie wydaje mi się najważniejsze. Trzymam za Was mocno kciuki i mam nadzieję, że dacie radę sprostać szaleńczym wymogom tych czasów.  Również wiele bierze się z tego jak chcecie prowadzić bloga. Czy stawiacie na promowanie, czy na pisanie. Może to troszku głupio brzmi, ale mam nadzieję, że wiecie, o co mi chodzi.
2. Ulubiona rasa fantasy?
Uwielbiam elfy i krasnoludy z Wiedźmina.  Szczególnie elfy, w uniwersum wydają mi się najbardziej wiarygodne. Nienawidzę postaci przesłodzonych. Albo bardzo złych, albo bardzo dobrych. Wydaje mi się, że nie da się rozgraniczyć dobra od zła i żyć tylko po jednej ze stron.
3. Nagle przenosisz się do twojego ulubionego książkowego świata. Jaki to świat i co robisz?
Hmm.. Najchętniej przeniosłabym się do świata z ZŚ. Co tam robię? Prawdopodobnie kogoś uśmiercam.. :D
4. Ulubiona czekolada?
Czekoladowa. Serio. Zjem każdą czekoladę, którą mi podsuniecie. Gorzej, jeśli sama musiałabym ja sobie kupić.
5. Twoje marzenia, plany życiowe (oczywiście jeśli nie są one tajemnicą)?
Jak je zrealizuję, to Wam powiem. ;)
6. Ulubiona/wymarzona broń?
W pierwszej chwili pomyślałam "miecz". Ale potem: "A nie, słowo". Jest chyba najbardziej skuteczną bronią. Zostawia najwięcej ran.
7. Marvel czy DC?
Marvel. To znaczy... Hmm... Z Marvela znam o wiele więcej dzieł. 
8. Twój znak zodiaku?
Koziorożec (jakie to słowo jest brzydkie).
9. Jakich bohaterów (nieważne czy książkowych, filmowych, komiksowych) lubisz najbardziej: dobrych, złych, neutralnych, działających dla dwóch stron?
Najbardziej lubię bohaterów, którzy nie są ani dobrzy, ani źli. Uważam, że nie ma podziału na te dwa "rodzaje", jak pisałam wcześniej.  Najmocniej moje serce bije dla bohaterów, którzy przeżywają te same rozterki co my. Są ludzcy.
10. Kolor, który kojarzy Ci się z Twoją aurą?
Zabiłyście mnie tym pytaniem. Jak zmartwychwstanę, to się zastanowię.
11. Ulubiony rodzaj literacki?
Epika, a jeśli chodzi Wam o gatunek - fantasy.

Starym zwyczajem nie nominuję nikogo. Nie dlatego, że Was nie lubię, ale, jak wcześniej pisałam, nie znam za dużo blogów. :)
Trzymajcie się
Zireael

3 komentarze:

  1. Świetne odpowiedz i....jeśli cię uraziłyśmy nominacją to przepraszam, nie wiedziałyśmy że ich nie lubisz, a chciałyśmy tylko Ci pokazać że świetnie piszesz i na nią zasługujesz ;-)
    Więc...jeśli nie chcesz nigdy więcej nominacji to jedno twoje słowo i... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie :D Wiedziałam, że to głupio zabrzmi. Nie uraziłyście, przeciwnie, bardzo mi miło, że moje czasami naciągane wręcz opowieści do kogoś trafiają i kogoś interesują. Czuję się jednak niezręcznie, gdy nie mam kogo nominować, bo zwyczajnie nie znam blogów (chyba się powtarzam).
      Dziękuję jeszcze raz za ten piękny gest przymierza i nakazuję godnie opiekować się tak zacnym, WASZYM blogiem, bo ktoś tu (tak, Wy), przynajmniej do tej pory (i ma tak pozostać!), odwala dobrą robotę. :)

      Usuń
    2. Dziękujemy, dziękujemy, naprawdę możesz przestać nam kadzić, bo uznam że jesteś nieszczera ;). Ale (jestem pewna, przed chwilą specjalnie sprawdzałam) na Zakochanym miałaś dwa razy LBA...o.O
      Ach i naturalnie rozumiem niezręczność, ja mam podobnie bo "z braku laku" nominowałam też dość...hm, popularny blog, którego założycielki albo tego nie zauważyły albo stwierdziły, że to śmieszns bo jesteśmy na niższym poziomie >.<
      Więc tak jakby przeżywam załamanie nerwowe i sie wstydze ich komentować XD
      Takie moje fascynujące wyżalenia...

      Usuń